Dunlopillo – Visuel identitet
Det verdenskendte brand, Dunlopillo, har fået styrket deres salg gennem en ny visuel identitet, der udstråler kvalitet, erfaring og naturlighed.
Kop & Kande – SoMe film
Charmerende og humoristiske SoMe film har spredt budskabet om Kop & Kandes velgørende arbejde og pustet nyt liv i årets Køb & Støt kampagne.
Din Tøjmand – Julekampagne
Gennem Facebook annoncering og en inspirerende Ipaper har vi skabt en kampagne, der er gået lige i forbrugernes (jule-)hjerte.
Din Tøjmand – Kasinokampagne
Din Tøjmand har fået over 4.600 nye medlemmer i deres kundeklub på under 3 uger gennem en succesfuld kasinokampagne med gamification.
Møblér – Sid Godt komfortstudie
Et nyt lænestolskoncept og komfortstudie har manifesteret Møblér som ekspert på området og styrket salget af lænestole.
Silvan – Nybyggerne Kampagne
Guides til Nybyggernes smarte gør-det-selv-projekter har inspireret forbrugerne til DIY og trukket flere kunder i SILVANs butikker.
Montra Hotels – Website
En ny og tidssvarende hjemmeside har øget antallet af besøgende samt skabt flere bookinger til hotellerne.
Montra Hotels – Website
En ny og tidssvarende hjemmeside har øget antallet af besøgende samt skabt flere bookinger til hotellerne.
Garant – YouTube Kampagne
YouTube kampagnefilm har styrket Garants brand-awareness og vækket de yngre forbrugeres interesse for gulve og tæpper.
Møblér – Contentplan & årshjul
Gennem autentisk og unikt content på de sociale medier og i nyhedsbreve tiltrækker, engagerer og fastholder Møblér forbrugerne.
Kvickly – Bestil & Hent kampagne
Gennem Facebook annoncering er Kvickly Ry nået ud til en ny kundegruppe med deres Bestil & Hent-ordning.
Møblér – Konkurrence
Møblér har fået over 8.000 nye tilmeldinger til deres nyhedsbrev gennem en mærkevarekonkurrence.
Styling, indretning & trendspotting
Med egen stylist og dekoratør indretter og rådgiver vi om alt lige fra fotooptagelser og messestande til butiks- og boligindretning.
Dunlopillo – Website
En ny online brandplatform afspejler Dunlopillos naturlige univers og guider forrugerne til at finde deres drømmeseng.
Parfumeriet – Visuel identitet & webshop
En ny visuel identitet samt webshop skaber skaber et feminint og luksuriøst univers, der forfører forbrugerne.